Let op! Geld lenen kost geld

Klantenservice

Heeft u een klacht of verbeterpunt? Dan horen we dat graag. Wij willen u de beste service bieden en streven altijd naar tevreden klanten. Als wij in uw ogen een steek lieten vallen, willen we daar graag van leren. Dus laat het ons weten, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. En natuurlijk zullen wij onze uiterste best doen om ook van u een tevreden klant te maken.

Klacht indienen of verbeterpunt doorgeven. Hoe?

Alle klachten of verbeterpunten worden door de directie behandeld. Wij zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen. Daarom is er bij De Nederlandse Kredietmaatschappij een klachtenprocedure opgesteld die er op gericht is uw belangen te behartigen.

Telefonisch
Van maandag tot en met vrijdag, kunt u ons telefonisch bereiken tussen 10:00 en 18:00 op 088 - 5 444 444

Per e-mail
Stuur uw klacht of verbeterpunt naar info@dnkm.nl. Binnen één werkdag nemen we contact met u op om verder te praten over een oplossing.

Per post
U kunt uw klacht of verbetertip ook altijd per post naar ons sturen. Gebruik hiervoor het volgende adres:

Klantenservice De Nederlandse Kredietmaatschappij
Postbus 11
3640 AA Mijdrecht

Benodigde gegevens
Als u uw klacht schriftelijk, per e-mail of per post indient, vermeld dan in ieder geval uw achternaam, postcode en huisnummer.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Alle klachten en verbeterpunten worden door de directie behandeld. Ons streven is altijd om samen met u tot een oplossing te komen. Daar zullen wij alles aan doen. Als u toch vindt dat wij niet adequaat om uw klacht hebben gereageerd, kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Dit is een onafhankelijke instantie die uw klacht verder in behandeling zal nemen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
t: 070-3338999

Onze inschrijving bij de AFM

De Nederlandse Kredietmaatschappij staat ingeschreven bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) onder nummer 12019152. De AFM houdt toezicht op de aangesloten dienstverleners en controleert of zij zich houden aan de wet- en regelgeving. Ook zijn al onze medewerkers onderworpen aan een uitvoerig betrouwbaarheidsonderzoek. Ons AFM lidmaatschap biedt u de garantie dat wij in het bezit van van de vereiste diploma’s en op een verantwoorde manier werken. 

Actuele rentetarieven

Laden

Vertrouwd door velen

9,5

Trustpilot

Vrijblijvend offerte aanvragen